Hemma igen.

Så, är alltså hemma igen efter en blixtvisit till Gbg där sista intervjun blev avklarad. Fint är det. Nu ska jag bara transkribera förevigt och hoppas hoppas att jag får ha minidiscen imorn annars blir det problems. Men, blixtvisiten var fin, hann med fika på Marmelad, en inspektion av Fias nya lägenhet(som var fiiin!), tacopaj och övernattning hos Clara +  en guidning i Göteborgs kollektivtrafik. Ungefär. Sen hade jag timmar över innan tåget så då köpte jag ett linne. Fint. Och drack väldigt god latte.

Så undebart fint med fina vänner, synd bara, som vanligt, att landet är långt.

Jo också, mitt mobilnummer är ur funktion i några dagar så vill ni prata med mig så ring inte min mobil. Ring något annat nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0