Transkription.

Nu har jag börjat transkribera, det går rätt bra än så länge. Har transkriberat 20 minuter intervju ungefär, så jag kanske ska uttala mig när jag transkriberat några timmars intervju istället. Men ja, det börjar ju bra i alla fall.

Nu är jag i alla fall hemma efter en helg i Västmanland, med undantag för Södermanlandsvisiten i lördags, det var fint, blev en fin helg. Åt pizza från Sarajevo (den var goood!), såg lets dance med mamma, bastade och så blev den en sväng till Raw på lördagen med tillhörande förfest hos E, det var skoj, det är alltid skoj på sånna mysförfester. Och så lite singstar, fina fina singstar.


Kommentarer
Postat av: Syster

Tyckte du om örebroaren då? ;)

2008-03-03 @ 15:07:27
Postat av: Anonym

Ja han var väldans trevlig han!:) Släpa med honom hit när jag fyller år också så kan ni sova hos oss när m&p sover på hotell. Det är ju en fredagskväll så då är han väl ledig?:) pusssss!!

2008-03-03 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0