Bilder n' stuff:)

Hola alla, idag blire lite bilder:) borjar med lite mer fran Mindo.
image42

image43
Sofie i vart rum i Mindo, kan som forut inte vrida bilderna...sa ni far vrida pa era huvuden istallet:)

image44

Detta ar innan Telefericon, dvs innan linbanan upp pa berget har i Quito, fran vanster: Sofie, Amanda, Brandon, och Catherine:) Alla dom har akt harifran nu men ska kanske traffa Sofie och Katherine senare igen, efter mitt projekt:)

image45

En bild fran gamla stan igen:)

image46

En kvinna och hennes hastar/asnor vidvulkan-lagunen, Quilotoa.

image47
Jag och katherine pa min fodelsedag....blir en salig blandning av bilder idag..:)

image48

Min fodelsedag, fran vanster: Katherine, Brandon, Becky, Jo(nr 1) och Chris. 

image49

Salsalektion, Jo, Katherine, Chris, Brandon och Eva.:)

image50

Becky och Katherine pa Cubaklubbe, en superbra klubb med livemusik och alla dansar:) och alla far flaskor med sand/grus sa alla har egna maraccas:) verkligen hur kul som helst..:)

image51

fran procesionen under pasken, det vara massa sanna i lila klader och sen en person utkladd till jesus kanske var 10e meter, verkligen coolt att se, finns tydligen folk som slar sig sjalva och "pinar" sig som Jesus, men sag inte dom. 

image52 

image53

image54

nu strular bloggen sa jag far publicera dessa nu och testa i ett nytt inlagg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0