Marknad

God kvall alles,
Idag var jag, Eva, Nicole och Natalie pa marknaden i otavalo, en av dom storsta(den storsta tom?), som en gigantisk marknad med massor av textilier, prydnadssaker,smycken os v osv...var hur kul som helst att strosa omkring dar, var dar hela dagen:) dock blev jag lite illamaende igen...tror det ar en kombination av buss, latitud, krokiga vagar, sol och for lite vatten, men till slut gick det over och jag kopte aksjuketabletter for hemvagen. Ja, tanken vara att shoppa dar och det gjorde jag...massor med fina saker som ni far se nar jag kommer hem:) (bilder pa resan kommer....ngn dag..:))

Igar var vi pa bio ocksa, det var ocksa skitkul och mysigt, skont att se en film, det har jag inte gjort pa lange, bion kostade 4$, billigt och bra och satena var inte alls som hemma, dom var supermjuk coh lite tillbakalutade, hur skona som helst. Vi sag Apocalypt, vilken vi, nar filmen borjade insag var pa ngt indiansprak och textad pa spanska saklart, men vi forstod forvanandsvart mycket, spanskan kommer sakta men sakert, det gick ju ok nar man fick lasa prden, forstod iaf sa mkt sa att jag forstad filmen, viket var bra:)

Ni kan forresten ga in pa Evas resedagbok, pa www.resedagboken.se och sok pa Eva och Sydamerika here we come, sa finns lite mer bilder...Det ar forovrigt henne jag ska till Cuenca med, 10h med nattbus, ska bli skitkul att aka dit med henne:)

Nej nu ska jag hem och kurera mig, kanner mig lite latt krasslig, ont i halsen och sa...men inget som inte lite alvedon kan fixa.

ha det fint!

kram

Linda

Kommentarer
Postat av: Seija

Hei,ja hyvää nimipäivää,tänään on nimittäin Lindan päivä täällä suomessa.Mummu soitti aamulla ja muistutti sinun nimipäivästä ja käski laittaa terveisiä,niin tässä ne nyt tulevat.
Terveisin Seija.

2007-04-15 @ 13:17:26
Postat av: Fia!

Chip o hej! Hoppas allt är bra där borta! Här är det sooolll och varmt! Ska ringa min chef nu och se vad jag får för spännande schema i sommar,woho:)pensionärer here I come! Jaja du får ha de så bra! Kramar! Ps. vilket datum var det du skulle kommma hem? Maj nånting?

2007-04-17 @ 10:32:52
Postat av: Syster

Heej, lovely! Klart jag saknar dig massor! Hur kan du tro något annat? :O :) Polen var grymt kul förrutom lägrena då. Plus att jag var på krogen i torsdags... Haha :D Allt var jätte billigt i polen, jag gjorde manikyr som kosta typ 170 kronor (sverige typ 400-500), sen för de som drack vart de billigt också, en typ bacardi kosta typ 20 kronor, drinkar typ 30 kr, sen kosta ciggen typ 15 kronor/paket. Det var jätte konstigt :P men jag hade iaf jätte kul!:D Föresten kör dom som idioter där också. haha!Har du et bra där borta? Jobbigt med bussen? :/ Borde kanske ha blivit ett mail. men men :P Älskar dig massor min älskade favorit syster! <3 pusspuss!!!!

2007-04-21 @ 09:00:47
Postat av: Susanna

Hej! Hörde att du har varit sjuk, hoppas du mår bättre nu.
Bytt stad hörde jag, berätta...jobbar du med barn?
Här hemma har det varit lite kallt men ska bli bättre nu, hoppas det.Lång bussresa , hur gick det?
KRAMAR FRÅN SUSANNA HENRIC HEIKKI

2007-04-21 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0