Den mystiska pallen.

Idag är det den fiktiva dan före dan före dan, vilket innebär att jag endast har en ynka heldag kvar i mitt egenkomponerade schema. Det känns fint. Sen är det familj, vänner och såntdär som gäller.

Idag shoppades det en pall för 25 kronor och en sockerkaksform för 8 kronor, det är fint det där med loppis, Erikshjälpens loppis var det idag.

Det som dock är det mest spännande med pallen är att den skramlar, när man vänder på den uppochner så är det nånting under själva dynan som skramlar, som att det är någonting inuti. Tredje bilden visar undersidan där man ser att det är som en träskiva fastspikad. Personligen tror jag att det finns mycket mycket värdefulla och gamla smycken därunder, ja eller kanske guldmynt, antingen eller. C tror dock på lös stoppning eller ngt liknande, men det vore ju mycket tråkigare. Hursomhelst så är det en fin pall som vi inte riktigt vet vart vi ska placera, men det löser sig nog.

  

image127

Kommentarer
Postat av: Fia!

Jag tror det är en skatt. Ni kommer bli rika. Du kommer aldrig behöva jobba! Framtiden är säkrad ekonomiskt, grattis! :)

2007-12-19 @ 22:48:49
Postat av: Linda

ja eller hur, de är precis det jag planerat, diamanter och juveler, ingen lös stoppning här inte!

2007-12-20 @ 10:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0