All work and no play.

Så var jobbdagen avklarad, det var jobba i den rätta bemärkelsen, den som ger pengar. Det gick fint idag med. Så jag är alltså i kungsör nu i över en vecka. Jobbar imorgon med, från 7-16, hur bra som helst.

Annars så vill min förkylning inte riktigt försvinna, typiskt nu  när jag ska jobba och allt, men det får gå. Kör hårt på c-vitamin och alvedon.

Jobbigt nu när jag har dåligt med pengar, det har en tendens att öka på min materialistiska ådra. Villa ha klänningar, jeans och massa grejer som jag inte har råd med. Men det jag är i allra störst behov av är en ny plånbok, en fin en, en med mönster. Men vart hittar man sånna?  Ja, jag vet inte.

Blev förövrigt lite lätt sugen på festival, därav bilden. Den bilden är dock tagen vid ett mycket kallt tillfälle, hittade ingen bättre bild på det fina med festival, dvs vin och vänner utanför tältet, självklart en och annan konsert också, men ja. Festival nångång vore väl trevligt i en dag eller tre.

Nu ska jag lyssna lite mer på Sean Paul! Det ni!


hultsfred

Kommentarer
Postat av: Fia

Festival vore så trevligt att det finns inte! I sommar då jädrans!

2007-02-04 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0