Buenos días.

Blev väckt lite idag av att telefonen ringde. Det stod att det var okänt nummer, vilket i 9 fall av 10 innebär jobbet, dvs nuförtiden jobbet I Norrköping och på somrarna jobbet i Kungsör. Förut för länge sen, känns det som, betydde det att det var någon från christoffers föräldrars hem, oftast Christoffer. men icke, idag var det ingen av dom, varken jobbet, jobbet eller Esilstuna, utan det var från Manpower. Så en sådär 9.14  när jag varit vaken i en alldelses för kort stund för att vara vaken fick jag svara på frågor som "vad är det som motiverar dig?" och "varför tycker du att vi ska ansyälla just dig?". Dom frågona är jobbiga som det är, men nu blev det genast ännu konstigare, tror också jag var för ovaken för att inse att klyschiga svar inte är dom bästa, tyvärr. Men, hon sa att hon skulle höra av sig i maj i alla fall, inför hösten så jag gjorde nog inte bort mig helt, (om hon inte ljög vill säga) så förhoppningsvis har jag kanske kanske ett extrajobb som intervjuare, woho.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0