Fika och prylar.

Det allra bästa för mitt kära huvud och hals hade nog varit en lugn och varm dag inne här hemma, men så blev det icke, utan en mkt trevlig sväng till Linköping och där en fika med Amina. Trevligt var det som sagt men nu dunkar mitt huvud. Tror dock att alvedonen jag tog nyss kickar in när som helst.

Idag blir pasta med pesto, blir nog gott det, måste bara vänta på att Christoffer kommer hem från träningen. Därför bedriver jag tiden med att skriva onödiga inlägg här. Eller vad är egentligen nödvändiga inlägg, nej jag vet inte.

Imorn ska jag dock åka hem, åter en gång, för att jobba på söndag och onsdag och torsdag och fredag. Jobb är fint det, det tråkiga är bara att spendera så mycket tid i Kungsör, när jag ska resa ganska snart. Om mindre än en och en halv månad. Men jobb är som sagt bra, och så kommer Christoffer till eskilstuna nästa helg, så det är luuugnt. Nu lät det som jag inte ville vara i kunsgör, vilket inte heller riktigt stämmer, kommer ju inte att se dom heller på 9 veckor och 5 dagar. Men ja, hm, ja svårt det här.

Sen den 11 blire iaf kryssning. Min käre far fick nämligen en såndär gratis när han handlade på siba i julas, en sån till Helsingfors, och den fick jag och Christoffer. Blir kul att spendera en dag där också. Jomenvisst, turister ska vi vara och kolla in en och annan kyrka är det planerat.

Näst-nästa vecka kommer Fia och Tony och eventuellt Clara hit också! Då ska vi äta Ecuadoriansk mat och dansa danser, det tycker fia i alla fall, men jag är lite tveksam. Men ja, hon kanske vill bjuda på en sväng om, och det tackar jag ju inte nej till. Så en fin helg blir det i alla fall.

Nej nu ska jag undantränga min hunger med godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0