Helgen and stuff.

Helgen blev som jag anade, hur trevlig som helst. Varje gång någon av dom(med "dom" menar jag alla mina favoriter hemifrån) kommer förbi eller när jag är där så blir jag sådär sentimental och önskar att sverige vore liiiite kortare eller att Norrköping och Göteborg och Stockhom var samma stad. Va fint det vore om man bara kunde ringa på och ta en fika eller typ spring på någon av dom på stan eller ja, vad som helst.

Men som sagt en trevlig helg blev det, med en film, två finfina hemmalagde måltider, vin, fika(blåbärspaj med mandelmassa, lite småskum kombination), spel (Alias, Fia och jag var lätt det bästa laget, right?), poker blev det ju också, Fia vann. Massa sånt trevligt alltså, masssa umgänge, precis som det ska vara.   

Sen blev det en jacka också, en vårig sådan. Återkommer med en fin bild! Jag var i behov en en vårjacka, eller en sådan vårjacka, dvs en vårjacka som är lite kortare än min röda. så jag slog till, 398 riksdaler på hm, ett överkomligt pris.

Idag ska jag träffa en föredetta ska-klasskamrat och hennes pyttelilla son som hon fick för inte så länge sen. Ska bli himla kul att träffa dom, känns skumt att sist jag såg henne hade hon bara en stor mage och nu har hon ett barn.

Nej nu ska jag piffa lite sen bär det av.

Kommentarer
Postat av: Clara

Håller med om det första stycket! Pussepuss!

2007-02-21 @ 00:32:08
URL: http://clarainacoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0