My dress, oh my dress.

5 timmar jobb idag och 5 imorn och 18,5 nästa helg, sweet. Och på onsdag är det 2 (!!!) veckor kvar tills jag åker, helt galet är det. Nyss var det ett år tills jag typ, kanske, eventuellt planerade att åka och nu är det snart 2 ynka veckor kvar. Men det blir bra tror jag, på all sätt och vis. Känns som jag har MASSOR kvar som jag måtse göra,men det har jag inte. En spruta till som måste tas och en pyjamas som måste köpas,  och packa och sånt, men jag tror det är allt. Jo justja, växla lite pengar också, dollar. Återstår att se om jag missat något alldeles superviktigt på måndag för då ska jag på informationsdag/träff/grej i sthlm.  Men det blir nog bra.  

Nedan är ett foto på min klänning, för alla intresserade. Den är skön, fin  och puffig.  



Ikväll blir Maestro för hela slanten, det ni, alla fd. Kungsörare som läser detta, come join me, och C, snäääällla, jag bjuder på kebab! 

Tidigare blev det våfflor, fullkornsvåfflor. Första gången jag testade sådana, typ samma smak dock lite sådär fastare, typ som skillnaden mellan fullkornsspagetti och vanlig spagetti.  

Nej nu ska jag terrorisera C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0