Torsdag.

Jobb igen och igen. Det är jag och jobbet denhär veckan, vilket är bra, men lite enformigt, men hey jag borde faktiskt inte klaga. Det gör jag inte heller. 

Fika med Dzelila idag också, svängde ihop några kakor till oss också så jag hade något att bjuda på. En bra värdinna ska man vara, bjuda på kakor och te. Kul att träffa henne, mkt kul. Tråkigt bara att vi träffas så sällan, jag menar i verkligheten, dvs i vardagen, hemma där vi bor nu, dvs jag i Norrk. och hon i Link. så har vi bara ca 25 minuter med tåg emellan. Men jag vet inte varför det inte blir av, det tåls att tänka på. Jag menar vi har ju trevligt när vi väl träffas, det är konstigt det där.   

Nu är jag vaccinerad också, eller nästan, fattas en spruta som jag ska ta om en månad för att det ska vara fullt skydd, men sen så. Då kan inte hepatit A eller/och B drabba mig på 20 respektive 15 år och Tyfoid, vad nu det var, kan jag inte få på 3 år. Tror tyfoid var nått med magen, nått som kunde leda till blodförgiftning och det lät ju inget vidare, så jag passade på medan jag var där. Nu är jag okrossbar. Nästa i alla fall.  

Nej gudars, jag borde väl sova kanske, jobb imorn igen. Stödstrupor, toabesök och kaffe för hela slanten. 

Men jag saknar min bok, "Special topic in calamity physics", som jag självklart glömde hemma, dummt. Den är fortfarande bra, läs den, do it.

Kommentarer
Postat av: Iida

Konstigt att du fick baka nu kakor, du år ju upp dom jag gjort! Typ 30 st! ;p

2007-02-09 @ 12:05:29
Postat av: Fia Lisa Fisa

Hoppas du köpte med 10 plattor, annars blir jag besviken! Vad ska vi annars göra hela helgen? ;)

Woho imorgon ses vi! Jag längtar!

Pusssss!

2007-02-14 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0