Jobb och jobb...

Så idag blir det jobb igen, eller jobb och jobb, ja jag ska i alla fall bort och prata i telefon i fyra timmar. För jobb, enligt min mening, definieras som en aktivitet som ger PENGAR, eller srsättning i någon form. Men icke, inte på det här jobet inte. Jag har nu suttit där i ca 16 timar och tjänat 200:-, är det acceptabelt? Jag tycker inte det. Tackochlovså har jag fått jobba lite på Misteln också, hoppas på mer dock....Får se om dom ringer.

Förövrigt gjorde jag ett fint fynd igår, slog till på ett par svarta chinos-aktiga byxor på gina tricot för 99 kronor. Sweet. Hade ju tom presentkort så jag betalade ingenting! För pengar är en bristvara för tillfället, har ju pengar inför resan och så, men allt annat ska sparas!

Bullarna var förresten mycket MYCKET goda, lagom mycket av allt blev det. Dom tar dock slut alldeles för fort, men dom är ju så himlans goda!

men hey, nu är det potatis som gäller!

Kommentarer
Postat av: Iida

Du ska ju spara några bullar till mig! Det sa ju du!!

2007-01-31 @ 17:28:51
Postat av: Fia!

Hey! Hoppas jobbandet gick bra idag och välkommen till bloggvärlden! Jag ska försöka komma i säng nu. Det är ju en dag imorgon också! :)

2007-02-01 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0