Advokaterna.

Gudars, det känns som mitt högra ögonbryn snart faller av. Eller att jag under någon av mina agressiva ögonkliarattacker ska råka dra av det. usch, det vill jag inte.
 
Idag blev det shopping på stort allvar, Apoteket stal man penagar, så kan det gå. Dock så blev det halsbandet i alla fall, inte utan funderingar dock. Gick in i affären (Lagerhaus), såg halsbandet, tänkte; det är preciiis lika fint som jag minns det men preciiis lika ur min budget (kostade bara 99 kronor, dock i mitt fall så borde dom 99 kronorna ligga på säkert ställe eftersom lönen kommer i augusti). Så jag gick ur affären och in i en annan affär för att se om det fanns ngt liknane, fast billigare, men icke. Jag gick och köpte det tillslut. Och hey, det känns fint. Det var det.

Nu är 2/3 (eller borde jag räkna in mig själv och säga 2/4, men jag är ju inte i min familj, eller, huh?) av min familj i en bil uppe i landet, dom ska köra runt och tillslut över till Finland, min kusin ska nämligen konfirmera sig, den sisa 1/3 eller 1/4 är också i Finland, norra med, tror jag.   

Thats all. Ikväll blir det Advokaterna. Ack så bra.

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0