Iidas tunga.

Japp, då är Iidas tunga, från och med igår, piercad. Hon var väldans nervös och vi hittade på diverse felsteg som kunde göras, eller snarare alternativa metoder till att få hål i tungan. Det var kul och Iida blev ännu mer nervös. Jag var också lite nervös, men mest nervös ar nog mamma (som fått genomlida samma trauma två gånger), men allt gick fint och Iida är nöjd. Bildbevis finnes på bloggen: iidalainen.blogg.se.

Mitt slöande börjar bli lite lätt tråkigt nu, speciellt eftersom C är i Uppsala och tränar och Iida bara spenderade en ynka kväll (+ en dag) här. Så nu är det jag och Aatu som hänger, eller han ligger i dom allra allra varmaste solfläckarna i vardagsummed medan jag sitter i skuggan och sträckläser "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson. (läs den, eller börja med "mannen som hatade kvinnor"). Ja, så blir det en och annan tur till promenaden när Aatu vill lufta sig lite. Men imorn tänkte jag ta en tur ner på stan och köpa det där halsbandet som är liiiite liiite i överkant, men som alla vet så kommer jag ångra mig om jag inte köper det.


//Linda

Kommentarer
Postat av: Clara

Män som hatar kvinnor heter den ju! Läste ut den precis ;) är den dära nästa som du läser bra? tyckte faktiskt att den förstnämnda var sådär. Helt ok liksom, men jag har läst mkt bättre deckare. Läs Åke Edwardsson tex. om du inte gjort det! Pussss!

2007-06-15 @ 01:51:00
URL: http://clarainacoma.blogspot.com
Postat av: Syster

Min tunga är fyrkantig för att jag inte kan sträcka ut den. Den ligger bara där i munnen och rör sig bara när jag pratar. Den är stel och kan inte slappna av än, men jag ska göra ett ärligt försök till att forma den till en stjärna. Det måste ju se bättre ut, kan dock vara lite svårt eftersom min tunga är mycket större nu än den var när jag tog den där bilden. haha ;D

2007-06-15 @ 02:47:22
Postat av: Syster

Nu är det samma trauma TRE gånger!

2007-08-16 @ 12:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0