Lite sol och lite film.

Mitt slöande bara fortsätter, borde göra en massa saker men det blir inte av, får bli någon annan gång, kanske nästa vecka när C åker på Batizado, då kanske. Men då kommer ju i och för sig min älskade syster på besök, jaja, efter det kanske. 

Förövrigt blev detta en finfin dag, sol och värme + att finlandsresan är bokad och klar. Den 16e smäller det. Äntligen lite Finland på sommaren, lite hav, lite farmor, lite stuga och lite pätkis. 

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. 

//Linda


 


Kommentarer
Postat av: Fia

Tjena snutten! :) Leeeeget? Shit vad varmt det är! Försökte skicka ett mms från london men de funka inte. Tror jag tar och ringer dig imorgon och kollar läget. Saknar dig!! Puss o hej!

2007-06-12 @ 00:31:23
Postat av: Anonym

Hallå!! Då måste ju skriva om våran spännade dag igår ju!! Du var ju också nervös!! Haha :D Pusspuss älskade syster <3

2007-06-14 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0