Pirater

Idag var Christoffer och jag på bio, på Pirates 3, den var bra, underhållande i 2 h och 40 nånting minuter. Depp var snygg och bra som vanligt, heeey bildbevis.  

Övriga dagen spenderades med promenad, Vänner och lite nostalgisk musik. Gudars, min vännersamling(som mina kära föräldrar gav mig i födelsedagspresent, tack o tack:)) är himlans bra. Och musik med för den delen, blev lite Björns Vänner och weezer bland annat, "Åkrar och himmel" är top 10, lätt, och det blåa albumet är oerhört kul det med, tycker jag. 

Imorn blir det till att vara lite seriös och eventuellt kanske ta tag i saker, samtal ska ringas och saker ska googlas, kanske, om jag törs, återstår att se.  Borde städa också, dammsuga och grejer, får se hur det blir med den saken.




Sov gott.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0