Produktivitet på hög nivå.

Japp, dagen blev alltså precis sådär produktiv som jag hoppades på. Samtalen gjordes och lägenheten blev dammsugen, lite dammtorkning imorn alltså. MEN det viktigaste av allt, ett av samtalen var till hyresvärden för, om ni inte varit i vår lägenhet, tapeterna är hemska, hemska som i början av 90-talet hemska, gult med bård i vardagsrummet, likadant fast organget(huh, hur stavas det ordet?) i hallen och sist men inte minst mörkblått med bård i köket, men nu, äntligen snart i alla fall så är det över, tack och lov. I september smäller det, då kommer ett av  hyresvärden anlitat företag och fixar allt. Dock så är vi inte så pepp på våra gröna tapeter(med fina fina löv) i sovrummet heller, men dom är tydligen inte tillräckligt slitna för att bytas, men dom målar vi nog, så det löser sig det med. Sweeet.


Sen så hittade jag en kofta på halva priset på stan, också bra iom att mina favoritkoftor blev kvarlämnade i Ecuador pga fläckar och hål. Hålen blev till av mycket skickliga tjuvar som skar sönder min väska på långfredan i folkmassan i Quito. Jag trodde jag hade koll, hade väskan framför mig och allt, men inte det.

Det var det.

//Linda


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hello!
Kul med uppfräschning av lägenheten...Jag har inte tid o sitta här på jobbet nu , suck pust stånk. Vill hem o måla, det blir jättebra. Målar garagefronten + förrådet på baksidan. Det e kul o måla.Du, kan du vattna sen o ta in posten när vi är i Finland?, Jag förmodar att du o Koffe är hemma i Kungsör.....Går det? KRAM SUSANNA
PS: Har du läst Idas blogg? Alkohol, ej bra...hmhm
Att hon är så stor....kommer ihåg när hon sprang med trosskydd under fötterna hehehe

2007-06-05 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0