Te och kriminalserier

Ja gudars, kriminalserier är ju för det mesta bra. Den på ettan på måndagar är inget undantag, kl 21.

Besökte idag biblioteket i byn för att kolla om kanske den nyaste Stieg Larsson boken fanns(iom att det i deras internetkatalog stod att den inte var utlånad), men icke, det var omkring kanske minst 10 personer i kö, gudars, det kommer ju ta hela sommaren, så det funkar ju inte. Kanske blir till att köpa då, får se om ekonomin tillåter.

Nyaste fyndet är ju i alla fall Liptons vita te (http://www.lipton.se/Lipton-SE/se-2006/lipton_pyr_white.html), gudars vad gott, kan dricka hurmycketsomhelst. Köp och drick!

Imorn blir det kanske en sväng på konsert, bara sådär, Laakso spelar i Etuna. Inget bstämt men det vore kanske kul. Jag önskar att jag hade en miljövänlig gratisbil i min ägo, då skulle jag åka till många ställen, bl.a. många tur och retur till Etuna, kanske en sväng till Vsterås(IKEA vore inte helt fel), Göteborg(då skulle jag kunna hämta dig Fia, min bil skulle ju vara stor förstås) och sen bara bila runt lite till massa olika ställen, typ slott och grejer, det är ju mysigt.

3 st gudars i detta inlägg, borde kanske skära ner på dom, börja med nått annat.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Fia

Du kan väl slå en pling när du fått tag i gratisbilen :)

2007-06-19 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0