Gamla stan...

image16blommafrajrilhmmmjaaagjag och fjaril
Gudars sa jag ser ut pa bilden...men men sa ar det...men fjarilarna var iaf gigantiska...som faglar, typ:) har mer bilder mendet tar ett tag att lagga upp sa jag kan nog lagga upp felr nagan annan dag...

Idag var jag och min larare i gamlastan, det var jattefint, massa gamla byggnader och kyrkor, kyrkorna var verkligen vackra. var bara inne i en sa jag vill aka dit ngn annan dag for att kolla runt lite mer. Kyrkan som ar pa bilder ar darifran, den far ligga snett for jag vet inte hur man vander pa dom...

annars ar dom andra bilderna fran mindo, har tyvarr inte dom fran linbanan iom att jag inte hade med mig kameran da, men en annan tjej ska maila mig sina sa ni far se det senare:)

Igar uppptackte jag en skum fruktostgrej som barnen i familjen ater (och som finns att kopa pa cafeer) och dom ater, till frukost, varmchoklad med ostbitar i...for mig later det iaf som en underlig kombination...sott och salt och skummt:) men jag kanske borde prova, det kanske ar gott...:)

nu maste jag hem och plugga....nu ar det oregelbundna verb som galler och det ar inte det lattaste...hehe... iaf inte for mig:) sen ska man komma ihag alla ord ochsa...tank vad latt det vore om man bara kunde lasa orden och sa vips sa kom man ihag dom, men icke...:)

ha det fint!!

kram//Linda

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Kul när du kan sätta ut bilder.Läser du detta som vi skriver dig? Har du börjat läsa romanen än? Du kommer inte o kunna slita dig, jag lovar...men nu har du väl bara spanska i huvudet.
Vad tyckte barnen om presenterna du hade med dig?
Väntar med spänning på nästa blogg!
Kram från Susanna

2007-03-20 @ 19:17:27
Postat av: Anonym

Åhhh vad fint du har de :) Jag kommer och hälsar på nästa vecka, ok? ;) Puss o ha de bra!

2007-03-20 @ 20:41:59
Postat av: Fia

det var jag som skrev det ovan :)

2007-03-20 @ 20:55:28
Postat av: anne

Hei tosi hienoja kuvia ja paikkoja.Mielenkiinolla menen sivullesi katsomaan mitä uutta sinulle on tapahtunut. Nauti joka päivästä!

2007-03-20 @ 21:15:46
Postat av: Syster

Jätte nica bilder! :) men har ni typ prov och sånt i skolan och så eller? Imorn har jag prov i Genetik och genteknik. Bläää. Tur atta jag inte går Natur ^^ Hehe...
Älskar dig!
Pusspuss <3

2007-03-20 @ 21:30:20
Postat av: Seija

Hei,mahtavia kuvia ja paikkoja.Sinulla tulee olemaan varmasti uskomaton reissu.Kaikkea hyvää.

2007-03-21 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0