Lite bilder...

45Asnor&hastar vid lagunen i vulkanen
155Lanskapet pa vagen till lagunen i vulkanen, ser ut sadar och lie mer bergigt overallt utanfor quit..helt underbar vy overallt!
image41
Okej, här är då mina fötter på ekvatorn också! :)

1222Gamlastan kvallstid, lite sudig bild..och sned for den delen.....:)
72Lagunen och bergen...99En lama som vi fotade pa vagen:)8En blomma fran Mindo fick visst komma med ocksa:)
14Jag, min tarta och mitt kort:) pa restaurangen...
17
Mina finfina blommor:)

sadar...lite bilder igen...lite fran olika stallen for jag kunde inte se vilka jag infogade...skumma dator..

igar fick jag en glad overaskning nar jag kom hem for lunch. Husmamman lagade, forsta dagen jag kom hit, rakor stekta i typ vitlok och orter och ris med jordgubbar och nan vaniljgraddegrej till efterrat(supergott!!) for att en av dottrarna i huset fyllde ar. Sa igar lagade hon samma mat eftersom det var min fodelsedag i veckan:) hur snallt som helst, och hur gott som helst:)

Nu ska jag snart traffa dom andra...vi ska ata och sen skav vi  ut....:)

ha det fint!!

kram

Linda

Kommentarer
Postat av: Fia!

Haha kanske inte lät så men klart jag är nöjd! Trodde de skulle gå mycket sämre :)Åh imorgon ska jag åka hem, ska bli så härligt! Har inte varit hemma sen julen, helt crasy! Har även i veckan bokat london-resa i juni 3 nätter. Ska bli greeeejt! Hoppas allt är bra där borta! Men de verkar de som :) Puss puss från guthenburgo! PS. var tårtan lika god som den ser ut? :)

2007-04-01 @ 09:32:33
Postat av: Clara

Heeeej! Vad roligt det är att läsa dina inlägg och titta på dina bilder!! :D Det verkar ju vara väldans fint och trevligt där borta. och brun har du blivit också ;) ooh, du undrade om Marit-mailet förut också va? jooo, såhär var det dårå att jag mailade henne och berömde henne lite för hennes blogginlägg som jag skrev om i min blogg och sådär va, så då svarade hon jättetrevligt att hon tyckte det var kul att jag tyckte det och avslutade "kram/marit". hihi. jag fick en virtuell kram av marit bergman ;) tihihi. nejmen, så ligger det till :) jag måste blogga lite mer, jag har blivit dålig på det. skärpning. jaja, puss på dig Linda!

2007-04-01 @ 21:01:21
URL: http://clarainacoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0