Myggbatt...

Nu sitter jag pa ett internetcafe i gingoland...dvs ett omrade med mkt gringos, dvs mkt backpackers och turister och massor med internetcafeer och telefonstallen.

Dar jag bor far jag j lunch och frukost och middag...och blir serverad till borden vilket kanns lite konstigt...men man vanjer sig...sa till frukost far vi stekt agg, brod och the + farsk fruktjuice, varsta lyx:) och lunchen ar oftast en soppa forst och sen annan mat, typ tonfick/sojaprodukt/rakor + ris och sallad och kanske potatais, kvallsmat/middag ar brod och the. Sa nu vet ni vad jag ater ocksa;) var forresten i en supermarket idag, och gick omkring kanske i 20 minuter och bara kollade, det ar kul att se vad det finns, hehe, massa frukter!

Nej nu ska jag kolla runt lite pa natet varfor min dumma mobil intte funkar...forovrigt fick jag nagra stora och jobbig myggbatt i mindo, som kliar hysteriskt mkt...aven fast jag lonade myggmedel...men men, smallar manfar ta nar man ar i halvjungeln;)

kram//Linda


Kommentarer
Postat av: Clara

Åååh vad roligt att du skriver nu! vad kul att läsa! tjoho! :D vad bra du verkar ha det, vad skönt! hihi, vad mkt utroppstecken det blir :P :) det känns som att du har kommit in i det hela hur fint som helst ju :) värsta bra! man blir ju liiiite avundssjuk måste jag säga, när man bara går omkring här i sin vanliga vardag :P men som sagt, vi hörs på msn och så! och vad kul det ska bli att följa din resa via din blogg :) hoppas på bilder snart! Pussspusspuss och kraaam!

2007-03-20 @ 18:29:10
URL: http://clarainacoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0