Quito

Nu ar jag allsta i Quito...har inte hunnit skriva ngt har dock for vi har varit ivag i helgen i Mindo, ett stalle ca 2 h med buss fran Quito, som ar ty halvjungel, hoppas pa att kunna lagga upp bilder imorn! massa fina pa berg och blommor och fjarilar...sa forhoppningsvis imorn. Dar bodde vi pa ett "hotell" som var jatteysigt, det lag bland massa "jungeltrad" och dom hade massa orkideer och sant och sa finns det massa kollibrier! dom var hur gfina som helst...forsokte fanga dom pa bild, men det gick inget vidare, dom ar sma och snabba...

I Mindo fanns det ochsa fiiina vattenfall, men for att komma dit akte man som en vagn over pa andra sidan, som en linbana typ, jattehogt! bilder kmmer senare,,,,vi akte ochsa san linbana dar man sitter fast i en sele och aker over...det var ochsa jattehogt! men kul! 300 + 400 meter langa var dom och jattehogt upp!

Annars sa ar familjen dar jag bor jattebra, trevliga och sa, komnuikationen oss emellan ar dock lite svar:) men det blir battre! sakta men sakert... men i huset bor ocksa en tjej fran usa sa hon hjalper mi lite:9 hon pluggar ocksa spanbska men hon aker om en vecka...sa det ar lite synd, men det kommer nya mannsikor till skolan hela tide, nu ar det mest britter, och sen en tjej fran sverige som jag traffade innan jag akte.
 
nu maste jag ga och handla lite och sen hem och plugga och ata lunch...hinner nog skriva lite ikvall!

ha det fint!

:)//Linda

Kommentarer
Postat av: Seija

Hei,kun luin tuon sinun viimmeisen kirjoituksen niin täytyy sanoa että katteeksi käy.On varmasti mahtavaa nähdä ja kokea kaikkea mitä kuvailit.
Ukki ja mummi käski kertoja paljon terveisiä ja että pidä huolta itsestäsi.Terveisiä myös Kristianilta ja Ristolta.Odotan innolla sinun kertomuksia tällä palstalla,töissäkin käyn aina silloin tällöin katsomassa.Pidä huolta itsestäsi.

2007-03-19 @ 18:29:57
Postat av: fam. Seppänen

åh va kul o få läsa, vet att du lever hehe =P
Va kul o få se allt, blommor o fåglar. Jag är något avundsjuk.Här är slask o regn brrrr. Du har det varmt förstår jag . Tänk, snart har det gått en vecka. Vi väntar på spänning på nästa brev o fotona. Kramar från fam Seppänen. var rädd om dig!

2007-03-19 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0