Tiden går fort, hurfortsomhelst.

Den 14e närmar sig, och den närmar sig fort, det gör den. Men saker och ting blir också fixat. idag tog jag t.ex. sista vaccinationerna, hepatitspruta nr.2 och gulafebern, så nu borde jag inte bli dödligt sjuk iaf, och inte böt heller för paraply köpte jag igår. igår köpte jag också en sån magväskagrej som man kan ha under kläderna, så nu borde jag heller inte bli rånad på allt, den fanns på wedins för 99:-. (tack för tipset Anna!) Den är sådär hudfärgadaktig så den syns inte under kläderna heller, fantastiskt!

Imorn blir det kungsör en sväng igen, jobb i helgen 18,5 h för att vara exakt. Blir mött av mamma i etuna för en sväng på stan. Ska fixa lite elgrejer på claesohlsson. 

Har också varit social denna vecka, tre fikor med tre personer och det var hur trevligt som helst. Alla tre pratar spanska och två av dom har också varit i ecuador eller annanstans i sydamerika. Känns som att sydamerika är grejen för folk i min ålder/generation, lite som att det går i vågor, tidigare var det mer asien och nu är det mer sydamerika, eller kanske inte? Kan även vara så att jag reagerar mer på sydamerika för att jag ska åka tid och tänker mer på alla jag hört om som varit där, kanske..?
 
Förövrigt borde jag göra en packlista, vara överpedagogosk och använda fina färgpennor och grejer, det ska jag göra. Det funkade bra inför Turkiet och borde nog vara ännu viktigare nu. 

Nej nu ska jag kolla lite på antikrundan.

Ha det fint!

//Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0