Tiden går fort, hurfortsomhelst.

Attans vad tiden går fort. Det är idag 10 små små dagar kvar tills jag reser. Men det känns bra, och det blir bra på alla sätt och vis. Lite läskigt förstås, och lite saknand får jag nog räkna med, men bra.

Jag är totalt färdigvaccinerad nu också, hepaiti nr.2 sprutan och gulsoten togs i torsdags. Och i onsdags inhandlades en sån under-kläderna-magväska och ett paraply. Det är dock ett stort inköp kvar, något jag inte planerade att köpa men nu har jag bestämt att det iaf bli bäst att köpa en ryggsäck, en sån stor en, backpacker-grej. Blir bäst så om jag nu bestämmer mig för att resa runt en eller två veckor i slutet (blir mer och mer sugen på det när jag kollar på bilder och grejer från platser runt Quito...) så har jag rätt väska för det.

Nej nu ska pappa skjutsa mig till etuna för jag ska hem, har jobbat hela helgen, 18,5 timmar. Sweeet.

Kommentarer
Postat av: Clara

Tänk du, imorn är det bara en ynka vecka kvar för dig :) det är ju helt galet! jag ringde hem till er nyss ska du veta...men utan svar! herreguuud så man blir behandlad! ;) lika bra det egentligen, för jag borde verkligen plugga...så det ska jag ta och göra nu, så kanske vi hörs imorgon istället? pussepuss!

2007-03-06 @ 19:57:46
URL: http://clarainacoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0