Lost och Muffins.

Idag har jag haft den slöaste dagen på länge, en oooerhört givade dag dock, ur "Lost" synpunkt. Har nu sett 2,5 månaders Lost-avsnitt på en dag, way to go, tycker jag. Nu på kvällskvisten så har jag, bara för att riktigt ordentligt ha en onyttighetens- och slöhetensdag bakat muffins, eller bakat och bakat, bakar muffins kanske, dom är i ugnen. Christoffer däremot är och tränar, duktigt . Hade dock en mycket god plan idag, som Miakoda satte stop för. Jag tänkte nämligen gå runt strömmen med henne idag, men icke, hon kutade ut på gräset utanför huset, gjorde sina behov och slängde sig sedan in i hörnet bredvid dörren. Och där satt hon, vägrade att gå, vet inte varför, men ja så var fallet i alla fall.

Men imorn, då jävlar.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja, Miakoda hade nog också en slöhetsdag som du...eller? Stackars henne idag fredag. Du ska väl gå "bort muffinsen" hehehe.
Jag såg bilden på sötnosen Camila, jättesöt. Jag förstår om dina tankar finns kvar där!
KRAM SUSANNA

2007-06-01 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0