Montañita

Nu ar jag och Katherine pa kusten, narmare betamt Montañita, och det ar alldeses saddar underbart som jag trodde det skulle vara, varm (Turkiet-varmt), och fint och varat hotel ligger en sisadar 15 meter fran stranden, inte illa for 6$/natt. Sweeet ar det. Det kande dock lite sorgligt att lamna projektet, barnen och Eva, har ju varit dar 24h/dygnet i 3 veckor, kanns det som...

Men men, nu ar det 1 vecka pa kusten som galler, bada, ata frukt, ata glass, bada lite mer, bli liiite brunare(min mage och ben ar blandande vita...) sant, ta det lugnt, har bara en tid att passa och det ar 21maj kl. 9.15 pa flygplatsen i Quito. Aker forresten dit med nattbus natten till sondagen, sa i Quito blir det lite sistaminuten shoppande pa marknaden och lite falafel och lite milkshake. Hehe, det ar verkligen sa med resor(for mig), det blir alltid massa mat, Hultsfred t.ex. vad ar inte det om inte en matresa(tacovagnen, quorn-mackorna(dar viid campingen)) och Turkiet till viss del med, Middag+fordrink+frukt till priset av en middag, mat maaat maaaat(och glass). Ja ja.  

nehe, det blev kort idag med, men jag ar snart hemma, och da kan jag lagga upp bilder!:)


kram//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0