Quito, igen:)

Sa nu ar jag tillbaka i Quito efter en bussresa fra helvetet, eller egentligen tva bussresor, en sjuuukt skumpis och krokig fran Montañita till Puerto Lopez. Borjade ma lite latt illa, men hoppades pa att det skulle ga over, men icke, kanske 10 minuter fran Puerto Lopez lyckades jag fixa min forsta spya i Ecuafor,  hann dock precis fa tag pa en plastpase, som tyvarr var liiiite sonder, sa, ja, jag spillde litegranna....sen slangde jag ut allt genom fonstret i ren panik...ja, sa nu har ni alla snuskiga detaljer ocksa. Efter en dags vantan i Puerto Lopez steg vi pa bussen som skulle vara den sakraste och basta, "skulle vara" alltsa, chaufforen korde som en idiot, satena var obekvama, det var dyrt, antingen kokhett eller svinkallt och heeeeela bussen var invaderad av sma minikackerlackor....sa nu ar jag trott, blev inte sa mkt sovade. Sa jag och Katherine unnade oss varsa lyxfrukosten bestaende av Amerikanska pannkakor med chokladbitar i, helt underbart gott var det, och lyxigt.

Nu ska vi snart ivag och shoppa litegranna, slosa mina sista pengar, neeeej inte riktigt, men nastan...

Cuidate! (mitt favvo spanskaord, vilket betyder typ ta hand om Er(till en Ni-person tror jag dock, men ja ja, det ar fint i alla fall))

kram//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0