Grattis!

Gissabildentävlingen är avgjort, dom enda deltagarna i tävlingen vann, Fia och hennes medtävlande Iida. Ni kommer i juletider att få varsin pepparkaka (extra fina eftersom det bara var ni som tävlade). Grattis!

Idag har jag dansat och det var vår gratisgång som den snälle dansläraren hade, dvs gång 11 av 10. Så nu är det slut...för höst-terminen alltså, på våren börjar en ny, då jävlar. Dock så är det inte riiiiktigt slut för på tisdag får vi, om vi vill, vara med på andra nybörjargruppens sista gång, och det ska såklart jag och min danskompanjon C. Det om det, men det är så sjuktenormtjättekul med dansen och så tråkigt att den är slut nu, vad ska jag göra i december? Jooo, äta ännu mer pepparkakor och såntdär, lyssna på Tibaland och gå på julmarknad.

Det var det, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Iida

C?! Ska C börja dansa? :P

2007-11-28 @ 22:19:32
Postat av: Fia!

Alltså jag måste invända. Jag gav ju Iida svaret! Kom igen, jag vann lite mer. Sorry Iida! ;)

2007-11-28 @ 22:24:24
Postat av: Linda

Iida: det vore roligt om det vore så:) men nej det är min danskompanjon Ca, en tjej.

Fia: Nej du, ni är delade vinnare, men jag kan gå med på att du får en större pepparkaka, så blir det.

2007-11-29 @ 13:02:33
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se
Postat av: Iida

Fy vad elakt! Då ska jag åtminstone ha extra mycket vittgrejs på!!

2007-11-29 @ 22:47:48
Postat av: Tony

Pepparkakan är Fias!

2007-11-29 @ 23:14:04
Postat av: Iida

Tony har fel! Fel, fel, fel!

2007-12-01 @ 01:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0