Onsdag.

Nu är jag hemma i 24 timmar innan jag drar vidare norrut, närmare bestämt till Björneborg, där ska det hälsas på en farmor och en stuga. Ska bli fint.

Men helgen var också rätt fint. Började med en utgång och med den en massa singstar, och vem trodde egentligen att jag skulle delta i det tv-spelet, inte jag i alla fall. På söndagen blev det konsert också, en bra sådan som vanligt när det är Lars Winnerbäck som gäller. Eller jag är nog inte så kräsen på hur själva konserterna är, sålänge jag gillar låtarna så är jag nöjd. Dock så förstördes x antal låtar av ett gäng som tyckte de hade all rätt i världen att tränga sig fram och skada alla i deras väg. Inte bara det heller, när de väl var framme så fortsattde de med att förstöra låtar genom att skrika och ha sig +  att dom armbågade alla i deras närhet. Det bästa med det hela var att som inte brydde sig om att dom skadade folk och att dom förstörde för flertalet i deras närhet. Inte för att jag försväntar mig skönsång och tystnad på en konsert men man kanske kan hålla lite koll på sina egna kroppsadelar i alla fall. Jaja, nog klagat. 

image105

Sen blev tatueringen av igår också, äntligen. Efter min egeritade bild till och med, och bra blev det. Har inga bra bilder nu utan allt ser mest lite kladdigt ut av alla helosan, men sen så.  

Nu är det dans som gäller.


Kommentarer
Postat av: Fia

Menar du att du SJÖNG en låt!? I så fall så kräver jag en repris i jul :) Vi kan ta en duett. Puss!

2007-11-14 @ 20:14:32
Postat av: Linda

Ja, helt ofattbart! jag sjöng!!:O flera låtar till och med, det var nästan så att dom fick sliiita bort mig från micken så att dom andra fick sjunga..hahahaha....men det var askul ju:D men absolut vi måste våldgästa ellinor i jul!! längtar redan!! :) puss!

2007-11-14 @ 22:44:44
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0