Yyteri, Suomi.

Nu är man alltså hemma igen för omväxlighetens skull. Finlandsresan blev som väntad, mysig och så. Det blev besök hos farmor vilket innebar en massa mat och fika och världens godaste plättar. Stugan var också som vanligt, kall först men sen sådär bra som den alltid är, man sover allra allra bäst stugan, alltid. 

Stugan:

 

Iida med vår vita vän:

  

Stranden, den alltid så fina stranden.

    

Men nu så är jag alltså tillbaka i allvaret, tillbaka till tidiga mornar, pm-seminarier och böckerböckerböcker...MEN snart, kanske till och med alltför snart med tanke på alla miljoner böcker som ska läsas, är det jul och då är det så mycket julmat och Fia och Clara som det bara går. Det blir fint det.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det såg varmt ut, du badade väl? Nej men det var fiiiint!
Snart är det jul ja, då ska vi kramas och äta pepparkakor. Mysssssigt!

/Mia och Klara

2007-11-20 @ 20:52:15
Postat av: Fia

Förresten vem är den stiliga vita mannen? Kan du ge honom mitt nummer?

2007-11-20 @ 21:33:36
Postat av: Den förevigt bortglömda systern!

jahaja, att jag är hemma det räknas väl inte! nej nej! hmpf!

2007-11-20 @ 22:49:30
Postat av: Fia

Men Iida kom igen! Du förstår väl att Linda måste prioritera lite när hon är hemma över julen och då går det tyvärr ut över dig som hon inte riktigt älskar lika mycket... ;)Näääää!

2007-11-21 @ 13:16:38
Postat av: Anonym

men duuuuueeee Iiiddaaaa jag spenderade precis en långhelg med dig, du är så oglömd som det bara går, så du vet. :)

2007-11-21 @ 15:20:57
Postat av: Linda

jag skrev det förra och fia: han är lite upptagen nu tror jag, iida och han hade något på g nu i helgen men om det tar slut så tipsar jag om dig; ung kvinna i sina bästa år ska jag säga till honom. Det är Poseidons bror förresten. Minns inte ritkigt vad han heter dock, Iida minns du?

Och iida igen: när ska vi bara peppercooookies?

2007-11-21 @ 15:24:01
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0