Biografen.

Vi kom nyss hem från bion, vi såg Stardust och den var bra, en fin sån romantisk lite komisk science fiction. Vi gillade den i vilket fall, men sen är vi ju lite så överförtjusta i romantiska filmer. Jajjemen.

Det var förövrigt ett gäng på kanske 5 personer som kom in i biosalongen halvvägs in i filmen, dom gick upp och satte sig högst upp, satt i ca 1 minut, och sen skyndade dom sig ut, sprang sista biten. Jag blev lite lätt skrämd och såg framför mig en biosalong fylld med döda människor (antingen av bomb eller gift) alterantivt att folket i salongen i panik springer ut för att salongen fylls med tårgas eller nått annat icke-dödligt gift. Men, när jag hörde skratt utanför så antog jag att det var ngn typ av skämt, ett skoj mao. Så nu vet ni.

Nu ska vi fika, Christoffer bakade kakor tidigare.

God Natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0