El fin de semana.

Förra inlägget var lite lätt bittert, men detta blir bättre. Helgen blev/är bra förutom sjukdomar i olika former och att jag bara hann träffa min käre far i torsdags en snabbis. Men snart så är ju vår lägenhet som ny och då måste det tittas och kollas så då blir det träff.

Har annars hunnit med en del i helgen. I fredags blev det en sväng till allas vår kära tonfiskpark(oj där fick jag till det) där Iida inhandlade ett par snyggo-strumpor, eller som Fia skulle säga, partystrumpor, blå blå är dom. Sen blev det pizza och Idol med mor och syster. Igår blev det lite stan med C, där inhandlades en ack så fin och fluffig-som-få-klänning, därefter världens godaste skaldjurspastasallad på Sylvia. Till kvällen blev det förkalas hos Ellinor med diverse tv-spel, sen ett RAW med fruktansvärt hög volym.

En fruuuktansvärt intressant resumé av min helg blev det och det är ju inte illa pinkat eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0