Ojsan.

Imorse tänkte jag vara smart och duktig vilket innebar att jag tog datorn till köket för att jag inte skulle kunna komma åt internet, men helt plötsligt hittade datorn ett trådlöst internet, jag har ingen aning om det gick till....

Men för att försvara mig själv lite liiite så har jag faktiskt nästan typ kommit på vad jag ska skriva om + att jag skrivit lite. (vad gör man inte för att lura sig själv...ja nu har jag ju skrivit 3 rader det är okej att logga in på facebook/kolla mailen/läsa tidningen/göra iordning te/kolla på vänner osv osv.)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Tjenare!
När du har skrivit klart , någon vacker dag sådär ...så har jag ett boktips till dig. En mycket ruggig bok.Författ Joe Hill: En hjärtformad ask. Handlar om en rockstjärna som har en förkärlek till ockulta o "sjuka"saker.Han köper en vålnad via internet och vet ej att döden följer med och sen du...Har själv precis börjat läsa den, igår kväll när jag släckte....kändes lite läskigt. Har aldrig känt så tidigare med nån bok.
Har fler mycket bra boktips om du inte vill göra nåt annat =).
KRAM FRÅN DIN LÄSTOKIGA MOSTER SUSANNA

2007-10-25 @ 14:38:37
Postat av: Linda

Låter ju spännande det där..borde kanske ta och låna den nästa vecka..texthelvetet(gud så agressiv jag låter...:)) ska in imorn så då ska det vara klart...sen är det bara massa annat som ska skrivas och så...men en bok är ju bra ibland så man inte svimmar av skol-skriv-stressen..:)

Ses kanske i helgen! kommer hem på lördag!:)

2007-10-25 @ 17:06:57
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0