Sakta sakta sakta...

Texten växer, mycket mycket sakta och ganska osäkert men imorn får jag support av klasskompis S som ska hjälpa mig i min panik (ska dock sitta hela kvällen och tvinga fram ord så hon har något att läsa.(och ja, jag tycker lite synd om mig själv, det låter inte bara så, det är så.))

Men för att lätta upp stämningen lite här vid datorn så var jag inne på sidan http://www.4her.nu/ (tyger är bara för flickor, do not forget!) och kollade på wunderbara Marimekkotyger....C och jag ska beställa och sätta upp på väggen, blir nog tyget nedan som det verkar nu, har dock mailat om färgprover (Det står att man kan det, så jag testar, känns ju väldans lyxigt.)Kan hända att det inte passar med soffan...men det återstår att se...annars får vi bara välja nått annat, finns ju några att välja mellan.




Nehe, då var det bara att fortsätta på temat reflexivitet, hermeneutik och bistånd! Wiiihaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0