Söndag.

Åh nej nej nej nej, söndagen som skulle vara så långt bort kom så snabbt. Inte för att söndagar i sig är onda men bara tanken på att imorn ringer mobillarmet klockan 07.00 ger mig rysningar + att fredagens inlämningstid närmar sig + att v. 44 närmar sig...

Men för att väga upp liiiiite så är det världscuphoppning (hästar) klockan 17 och jag har en hel påse daimkulor + att jag eventuellt kanske lite lite lite har en idé till v. 44. + att uppgiften tills fredag är rätt luddig och att en Finlandsresa kanske blir verklighet.

Igår blev en trevlig en, pizza på stenungsbakade med vänner + att jag för första gången i mitt liv har smakat ett rödvin som jag gillade. Det hette Boira eller ngt liknande OCH det var ekologiskt. Oj oj.

Nu ska jag studera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0