Tapeter III.

Nu är alltså köket och hallen klara och imorn kommer dom för att göra vardagsrummet, sen jävlar, då blir lägenheten som ny! Vi blev förövrigt mycket nöjda med hallen och köket, fint och ljust och luftigt. Nu är det bara till att vänta så att vardagsrummet också blir klart så kan vi börja fixa på riktigt. Nu håller vi på och flyttar in vardagsrummet i köket och sovurmmet så nu är allt lite kaos igen, men vad gör det när man får nya fina tapeter. Men nu kommer det ni alla väntat på, typ. Tapeterna, woop woop.

Fondväggen i hallen, diskret men ack så fin;



Hallen;



Hallen och vardagsrummet är typ samma tapet men i olika nyanser, hallen är lite gråare med som silverinslag medan vardagsummet blir ännu ljusare, med silverinlag, alltså inte silvermönster med hm, ja lite liiiiite spretigt mönster, kan inte riktigt förklara, kom hit så får ni se mina vännor!

Jag är förövrigt glad idag för att nån jag tänkt på har tänkt på mig, sug på den ni!

Nu ska det fikas!

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Clara

oh så fint, oh så trevligt, ooooh, jag blir allt lite avundssjuk :P men vad trevligt!

2007-10-09 @ 18:46:35
URL: http://clarainacoma.blogspot.com
Postat av: Syster

Jag vet, jag vet, jag vet vem som har tänk på dig!! Nämligen jag!! fast ja, en till finns det väl... så, här är det ingen ensamrätt här inte! Buhu!

2007-10-10 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0