Fredag.

Jag är litesådär trött pga dålig sömn pga nattlig förkylning (när jag vaknar på morgonen är den magiskt borta) men det är fredag vilket innebär en massa saker, bl.a. att jag kan sova länge imorn, och imorn är inte vilken dag som helst, det är kulturnatt, eller dag också för den delen, vilket i sin tur innebär museum, danskollande, fika, symfoniorkester, museum, mat, fika och sånt. Sen till kvällen blir det inflyttningsfest. Sicken dag, jag ser fram emot allt.

Nu till dagens dåliga:
- Bl.a. Kinas (icke)agerande. Gudars gudars denna mänsklighet. Kan man göra någotning så bör man göra någonting, så gör någonting. 

Thats all. 


(Insåg precis att jag skrivit två inlägg nu som börjar med en beskrivning av mina kroppsliga problem, jajo.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0