Jajjemen.

Jag är nog inte sådär oerhört bra på med uppdateringar på denhär fronten (facebook har kidnappat mig), men efter grova hot och påtryckningar kommer här ett liiiitet smakprov på hur våra väggar ser ut. Mest grå, ibland blå-grå, ibland ljuslila-grå, iband blå, bland grå-blå, det varierar mao. Men fint är det. Vill ha resten av lägenheten fixad också, helst nu, igår, färdigt. Men icke, utan snart. Men det duger fint det, bara tanken på att mörkblå, aprikos/orange och gult + bårder i kopiösa mängder ska försvinna gör mig lycklig, oj oj.



Här är mah sistah, dvs min bästa älskade favoritsyster och jag.


Förresten köpte jag världens mys-mössa igår så nu väntar jag med spänning på +4.7 grader celsius. Sen hittade jag en super-rea klänning för 49 och en mördar-ring. Om jag lyckas bli bättre på det här med uppdateringar så kanske ni får se kalaset. Men nu ska jag skriva om socialkonstruktionism och grejer. Wihoo.

pusshej.

Kommentarer
Postat av: Fia

Duktig kicka! Nu är Sofia nöjd ett tag. Väggen blev ju kalas du! Puss!

2007-09-23 @ 23:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0