Klart.

NU är den första skriftliga inlämningsuppgiften på mitt magisterår inlämnad, klar och genomläst, putsad och kontrollerad. Wihoo. Jag förtjänar en puss på kinden och några never-stop. Lätt. Sen det faktum att jag fick text på  6:e sidan, när sidantalet skulle vara 4-6 sidor är ett mirakel. Har aldrig hänt förut, så jag är nöjd, frågan är ju bara vad uppgiften gick ut på, ingen vet exakt. Men hey, jag ska njuta tills jag får tillbaka den i vilket fall...

Nu ska det läsas igen, Samhällsvetenskapens förutsättningar för att vara exakt.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!
Kram o puss på kinden,skönt o ha det gjort...
Tyvärr kan jag inte skicka non stop via cyberspace¨ ^_^
.
Jag läste Iidas blogg, kul o häftigt det verkar det där med sminkskolan. Det skulle passa henne som "handen i handsken".KRAM Susanna

2007-09-24 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0