Onsdagsaktiviteter.

Nu är jag ombytt och klar och ack så peppad inför dansen. Streetdance för dom som inte visste vad jag sysslar med såhär på onsdagsvällarna. Och det är kul, oj oj oj så kul. Så kul så att jag går omkring hemma och över steg och blir bästa vän med Timberland. Så långt har det gått mao.

Min rädsla innan jag började var till största del att jag skulle vara i snitt fem år äldre än alla andra, men icke, jag har efter nogsamt funderande kommit fram till att fyra stycken är äldre än mig. Detta eftersom två utav dom pratar om sina barn (japp, jag tjuvlyssnar när vi sitter utanför och väntar på att dansen ska börja), jag menar dock inte att man inte kan ha barn när man är 23, men dom verkar liksom lite äldre. Sen till dom andra två, jag har inga direkta argument angående dom, dom bara verkar äldre än 23, jo det tror jag. Resten är nog som jag befarade, ungefär fem år yngre än mig. Men som Iida påpekar; Du ser ju ut att vara yngre. Dock spelar detta ingen roll för det är ju så så kul, och jag har fått en vän. Vi kör klappdansen, oh yes.


Kommentarer
Postat av: Clara

vad roligt att dansa :) jag har tänkt börja gå på typ dans-jympa sen när jag inte har ont överallt längre...om nu den dagen kommer. provade på det, på friskis och svettis, och det var skoj, lagom skoj iaf :) men du, inte för att vara petig, men han heter väl ändå Timbaland ;) The Voice är min bästa vän.

2007-09-27 @ 22:45:52
URL: http://clarainacoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0