Tapetmannen.

Mina händer orkar inte riktigt skriva anteckningar idag, känns nästan som att jag ska få kramp eller något liknande, tror inte jag haft kramp nån gång, men ja. Det känns i vilket fall som att om jag inte slutar skriva nu nu nu så kommer min hand att ja, hm, krampa. Alltså om jag skriver med penna, inte på datorn, därför började jag skriva anteckningar på datorn och ja, det gick heller inte så bra, alldeles för mycket nät och för lite läsande.

Och på tisdag så smäller det, då kommer mannen med tapeterna hit och sätter igång. Två dagar ska det ta att göra hallen och köket och 3 dagar att göra vardagsrummet iom att det är rätt stort + att taket och spisen ska målas. Men så fint så fint det kommer att bli, allt i nyanser av vit-grå-ljusgrå-silver, typ, enkelt och bra. Så vill ni se så är ni hjärtligt välkomna om en sådär två veckor.  

Nu ska jag läsa lite till.

Förreste så fikade jag och C på ett väldans mysigt fik igår, dom har gjort om några gamla industrilokaler till bl.a. ett fik, tegel, valv och vit färg gör det mysigt + att personalen, eller i vilket fall kvinnan som jag tror är ägaren, är som en caféägare ska vara, trevlig och hjälpsam + att hon pratar om the och grejer sådär så att man iaf får känslan av att hon gillar det. Och gott var det också, latte + kaka, jajjemen, dit borde ni gå. 

hejhej. 

Kommentarer
Postat av: Clara

åååh vad kul att ni äntligen ska få nya tapeter! tänk så fint det kommer att bli! :)

2007-09-27 @ 22:39:16
URL: http://clarainacoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0