Balkongfrukost?

Idag blev allt lite ljusare i magistertillvaron, allt tack vare ett lokalsamtal och en intervju imorn, förhoppningsvis en såndär bra-du-är-trevlig-du-får-jobbet-intervju (the hemtjänst). Då kan jag tänka på balkongfrukostar och uteserveringar igen. Ett lokalsamtal till klassvännens mobil också och läget är heeelt under kontroll.

Enda negativa för dagen var oengagerade kommentarer från en handledare som är på tok för okonstruktiv. Men man kan ju inte vara negativ varje dag så jag släpper det för nån timme, kanske för hela natten.

Nu lagar jag quornbullar och pasta till mig och C, lite lamt är det eftersom jag agerat lyxhustru i flera dagar och blivit serverad både tacopaj och lasagne. Sån tur man har.

image161

image162

Miakoda is the model, återigen, men hon är ju lurvig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ha ja jag la faktiskt dit adressen idag, och du måste ha ramlat in preciiis när den nyss hamnat där. Tajming! Men roligt är det, lätt beroendeframkallande! Och vad fiina Miakodakort! Fina öron såna vill jag också ha! Ses imorrn, som alltid, kraam o natti!

2008-04-23 @ 22:27:07
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh ha ja jag la faktiskt dit adressen idag, och du måste ha ramlat in preciiis när den nyss hamnat där. Tajming! Men roligt är det, lätt beroendeframkallande! Och vad fiina Miakodakort! Fina öron såna vill jag också ha! Ses imorrn, som alltid, kraam o natti!

2008-04-23 @ 22:42:05
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0