Helgens bravader.

Helgens trevligheter är över och dom var fina. Det blev middag ute och cheesecake med familjen, mor och far lyxade med hotell medan Iida och S fick uppleva vår fantastiska uppblåsbara madrass. På lördagen blev det en mycket efterlängtad tur till IKEA, äntligen äntligen PS skåp, ett rött, äntligen äntligen någonstans att lägga alla skolgrejer. I lördags blev det också lite kalas på kvällen med vänner, kladdkaka, bål och fina presenter. En kort resumé.


Jo i söndags var vi och spanande på huliganer utanför fotbollsarenan, det var lite spännande, mycket vita sneakers och korta frisyrer och mer poliser än jag någonsin sett på en och samma gång.   

Det var förresten vår igår vilket firades med årets första fika på uteservering. Hejja våren. Idag är det dock återfall till vinter men jag hoppas att det är kortvarigt.



image150

Kommentarer
Postat av: SUSANNA

Ja, heja våren...åt årets första glass idag, ingen nyhet men GOTT. Fin kopp förresten, stilfullt. Fick ögoncremen av Sisko igår. Ha de bra! KRAM från Susanna

2008-04-01 @ 16:29:27
Postat av: Dzelila

Så du var i Linkan? Jag tyckte mig se dig åka förbi i en röd bil men tänkte att jag bara inbillar mig.

2008-04-01 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0