Likheter

Jag är lik min mamma till utseendet,  det vet nog dom flesta som träffat oss båda. Till och med jag kan se likheten i spegeln ibland. Pappa är jag dock inte sådär jättelik utseendemässigt, dock mer till sättet kanske...och till miner! Vilket är det egentliga fokuset för detta inlägg, finaste far-dotter-bilden.

image153


Samma blick och samma position. Det är det där med att jag ser sur ut, det kanske jag har fått från honom, alltså jag är inte sur men när jag koncentrera mig så ser jag sur ut. När jag var mindre och red på ridskolan så frågade min ridlärare en gång om jag tyckte det var tråkigt, men jag var ju bara koncentrerad! Inte sur, bitter eller ond. Jag tar bara dethär men koncentration på allvar. Tänkte bara reda ut det, så ser ni mig någon gång och jag ser  lite mordisk ut så är det bara koncentration, inget annat.

Kommentarer
Postat av: Clara

Hihi, vad fint :)

2008-04-09 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0