Minus.

Jag är bitter idag, sur & grinig som ett barn, fast jag borde vara glad. Bättre att någon har jobb än att ingen har jobb (C fick jobb idag, hejja! Ett bra sånt också.) Men varför känns det så bittert ändå? Jo, för jag har erfarenhet (4 år!), en utbildning(som ändå berör människor), jag har körkort men mitt stora minus i sammanhanget är mitt kön. Kul va. För det lär ju inte hända igen, alltså att könet problematiserar. Jag kan inte ens få ett litet ynka vårdjobb i den här stan. (Har inte hört överalltifrån men nästan...)

Åh denna grinighet. Den går nog över snart & jag är glad att C fått jobb men jag är bara arg också. Fast jag inte borde.

Äh.

Fia; Jag kommer förbi snart, bara uppsatsen är inlämnad så är jag påväg!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag skulle kunna föreslå att du byter kön, och med det menar jag att du ska bli pojke! Men jag tycker om dig för mycket precis som du är (men om du en dag skulle vakna upp och känna att du är en pojke och vill byta kön, så stöttar jag dig till 110%!!). Och skulle jag ha ett företag som behöver såna som du har utbildat dig till så skulle jag anställa dig direkt! Du är ju inte bara en kunnig människa, då är ju snygg också (jag tror du även skulle vara det som kille också)!! Älskar dig massor!

2008-04-22 @ 23:21:18
URL: http://Iidalainen.blogg.se
Postat av: Susanna

Grattis Koffe till jobbet! och Linda: Take it easy, det ordnar sig, det fixar sig!/Kram från Susanna

2008-04-23 @ 07:43:02
Postat av: Fia

Jag foreslar att du ska kalla dig Linus. Det ar ju ganska snarlikt Linda, blir inte sa jobbigt att halla reda pa. Puss!! Ps. Det ordnar sig Linda, jag lovar!

2008-04-23 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0