Sömn.

Hur studerar man när man nästan somnar? Jag vet inte riktigt hur det funkar. Jag vet bara att om det dunsar till här i datasalen snart så har jag somnat och ramlat ner på golvet. Kanske är det solen, sittandet i solen under lunchen som gjordet det, att jag blev sömnig alltså. Sen var jag på den där intervjun idag, det gick rätt fint, han var trevlig och jag med. Dock så kunde han inte ge något rakt svar, han skulle kolla upp referenser och höra av sig nästa vecka. Jaha. Då väntar jag väl igen då.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du när jag jobbade på ett äldreboende hemma i skogen så var det en liten tant som hade svårt att gå. Och var lite rädd att ramla. Och varje gång hon skulle gå nånstans så rabblade hon "det ordnar sig alltiiid, vare sig man vill eller iiinte" om och om igen ända tills hon sakta sakta tagit alla steg till toan eller till köket. Kanske är nåt för oss? SOova nu! Natti!

2008-04-24 @ 22:17:59
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0