Tusch tusch!

Det blev lite liiite skrammel med Amnesty idag, blev bara några enstaka kronor, men vi värmer bara upp än så länge tror jag.

Blev förresten lite nederlag på jobbfronten idag, ringde runt lite i morse men icke, nån tog mitt nummer och nån ville att jag skulle ha egen bil. Men räcker det inte med en bra utbildning, 4 års erfarenhet av vård, engagemang plus att jag är trevlig? Nehe, icke, bil också. Åh, denna jobbhets. Bara jag och klassvän K kvar nu, eller inte av alla, men sådär bland umgänget, men jag hoppas på oss ändå, jag har inte gett upp hoppet, pepp pepp för oss!

Jag har sånna fina planer på allt jag ska göra när jag har jobb, alltså när jag har en fritid, alltså en tid utan tänk på läsa, skriva, läsa mer och mer och skriva. Det är mest planer som kräver prylar med, sånt, tuschpennor vill jag ha, men första storinvesteringen blir en systemdigitalkamera. Det kommer att blir så fint. Sen när jobbet trillar in.

Kommentarer
Postat av: Fia

Theres is always south africa! Seriost, de finns plats i lagenheten. Du kan bo har. Salja pynt pa gatan! Pusss!

2008-04-22 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0