Åh en jacka.

Nu är mamma här, vi har gått runt på stan och hon har köpt en massa kläder, bra mamma! Själv hittade jag den perfekta höstjackan. Frågan är då; behöver jag den perfekta höstjackan? Nej. Men som sagt det var den perfekta, vinröd, lite längre, fina små puffigheter och rynkor och med rätt krage. Så nu har mina sista examenspresentspengar lagts på en jacka som jag kanske inte behöver men ja, så fin så fin är den.

Men vi gjorde annat också, vi åt lunch i flera timmar. Gott var det och nu ska vi se på film.

Kommentarer
Postat av: Karin

men åh men åh vad mysigt ni har!! Jag vill också. Och en jacka! Man kan aldrig få för många jackor, de behövs alltid. Det finns ju så många olika väder och så många olika byxor och skor att matcha med. Måste få se! Ha det mys, kram!

2008-08-08 @ 21:24:12
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0