Arn och sista dagen.

Idag jobbade jag alltså sista schemlagda dagen och nu är jag alltså arbetslös. Hemska ord. Men om jag får tro dom som jobbar på jobbet så trodde dom att jag skulle bli inringd, vikarier behövs alltid sa dom. Jag hoppas. Imorn ska jag ringa om en annan timvikariegrej också.

Förövrigt blev det en lite dramatisk sista dag, fick kalla på distriktan som i sin tur kallade på en ambulans. Alltid obehagligt när gamlingarna mår dåligt, man blir så rädd att göra fel. Och dom litar ju rätt blint på mig, dom tror att jag kan en massa om sjukvård och alla sorters krämpor bara för att jag jobbar i en blå sjukskötersketröja.

Hursomhelst, arbetslös eller inte, så ska jag fira morgondagens lön med en bio ikväll. C & jag ska se Arn2, eller vad den kan tänkas heta. Jag har klätt upp mig i fina strumpbyxor(och klänning) och det ska bli fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0