Delikatess.

Jag vet inte hur det har gått till men på något sätt har fem stycken myggor letat sig in på tredje våningen, in genom en decimeterstor spinga vid fönstret, förbi och igenom persiennerna, in i sovrummet, lokaliserat mig (och inte C) under täcket och ätit mitt blod. Och gett mig jävulska myggbett. Som kliar. Alltså dom kliar inte lite, dom kliar så jag vaknar. Jag har till och med köpt såndärn salva på apoteket som ska göra så att dom inte kliar men det funkar inte, såklart.

Men men, nu är det ju nästan vinter så då försvinner dom ju. Snart dags för höstkappa kanske. Så konstigt hur det kan variera det där vädret, kändes som höst imorse när jag skulle ut och jobba men sen blev det sommar igen på eftermiddagen. Konstigt.

Funderar förövrigt på att svänga förbi lillasyster Forss nästa vecka någon dag, kanske agera sminkdocka, för att sen ta tåget vidare hem till mor och far en sväng för att sen återvända hit för en inflyttningsfest. En plan kanske, jo.

Sov gott alles.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det låter fint, speciellt på tisdag! :D För då har jag hårprov och jag behöver ditt hår! :D Puss!

2008-08-19 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0